Досудове врегулювання спорів

Досудове врегулювання спорів

Згідно Правил постачання природного газу, спори між споживачем і постачальником  вирішууться шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «Енергія – Новояворівськ», Ви можете звернутись:

  • за телефонами: (03256) 41-6-31, (03256) 42-2-03
  • на електронну адресу energynov2017@gmail.com
  • безпосередньо в адміністрацію ТзОВ НВП «Енергія-Новояворівськ»

Графік роботи: Понеділок – П’ятниця  з 9:00 до 13:00,  з 14:00 до 17:00

вихідні: субота та неділя

Відповідальна особа - Гнатуш Андрій Романович

До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.

Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТзОВ НВП «Енергія-Новояворівськ» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.

Заява розглядається якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про  наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку.

У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП): 03057, м. Київ, вул Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail:  box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/, її територіального підрозділу у Львівській області: адреса 79026 Львів, вул. Козельницька, 3, телефон(0 32) 239-23-76, 23-76, E-mail: energo.lviv@newline.net.ua; nkre@loe.lviv.ua, або до суду.

Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.